Rendelkezési Nyilvántartás (RNY)

  • Könyvelőzóna
    Meghatalmazások a könyvelők részére

    Meghatalmazások a Könyvelők részére

    A leggyakoribb kérdés a Könyvelők felé az ÜGYFÉLKAPU+ kapcsán: Hogy tud bejelentkezni a könyvelőm az ügyfélkapumba, ha megszűnik a régi ügyfélkapus belépés? Válasz: Meghatalmazással! Az elektronikusan intézhető ügyekre meghatalmazást kell adni a könyvelőnek, aki így a saját ügyfélkapuján keresztül tudja intézni a vállalkozás ügyeit. Ez a szabályos eljárás. [Van néhány ügy, amire sajnos nincs még meghatalmazás, ilyen például az egyéni vállalkozók webes ügysegéden intézhető ügyei (adatváltozások, vállalkozás indítás, szünetelés és megszűnés), de a leggyakoribb ügyekre, mint például a bevallások és bejelentések beküldésére, a folyószámlák lekérdezésére és az egészségbiztosítási ellátások igénylésére van meghatalmazás.] Hol és hogyan lehet a könyvelőnek meghatalmazása? NAV…

    Bővebben »
"Vissza a tetejére" gomb