AVDH
- Könyvelőzóna

A DÁP eAláírás nem használható a gazdálkodó szervezetek képviselőinek cég/szervezet nevében történő aláírásra!
Az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatás 2025. október 31-ével teljesen megszűnt, ami jelentős változásokat hozott az elektronikus ügyintézésben mind a magánszemélyek, mind a gazdálkodó szervezetek számára. A változások célja a digitális hitelesítés jogi erejének és biztonságának növelése, összhangban az uniós eIDAS rendelettel. 🧍 Magánszemélyek: Mi váltja fel az AVDH-t? Az AVDH-t felváltó megoldások célja a magánszemélyek számára a hiteles elektronikus ügyintézés lehetőségének fenntartása, elsősorban a teljes bizonyító erejű magánokirat létrehozásának igényére fókuszálva. Szolgáltatás Jogi érvényesség Használat Előnyök FEDOR (Felhasználó Dokumentumhoz Rendelése) Nem teljes bizonyító erejű magánokirat. Kizárólag azt igazolja, hogy ki nyújtotta be az adott dokumentumot. Integráltan érhető el az…
Bővebben » - Könyvelőzóna

Ügyfélkapus belépés változása, az ÜGYFÉLKAPU+
Senki ne kérdezze, hogy miért ez az érdekes időpont! A lényeg (eddig még úgy van), hogy 2025. január 16-án csiki-csuki az ÜGYFÉLKAPU-belépés, és kinyit az ÜGYFÉLKAPU+, aztán kb. 1 év múlva a DÁP (Digitális Állampolgárság mobilalkalmazás lesz a nyerő! Bárki elhiheti nekünk: sem a belépés módjának megváltoztatását, sem a szokatlan, illogikus változtatási időpontot nem a könyvelők kérték! Annyira nem, hogy meg sem kérdezték a szakmát – a könyvvizsgálókat, adótanácsadókat, pénzügyeseket, számviteleseket, könyvelőket, stb. Nagyon rossz szokás szerint ezt is erőből lenyomják a torkunkon, amivel legnagyobb bajunk az, hogy nem hagynak elegendő időt az embereknek a tanulásra, és megint a könyvelők…
Bővebben »








