kormányzati portál

  • Ügyfélkapus jelszavak 2011. október 1. után

    Mottónk:   A jó mindig elnyeri méltó büntetését! 🙁 2011. szeptember 29-én lélekszakadva tettük közzé figyelmeztető írásunkat, mely’ szerint sokaknak lejár az Ügyfélkapus jelszava, akiket érint, sürgősen változtassák meg. Mi, a magunk részéről több mint kétszáz érintett ügyfelünkkel vettük fel a kapcsolatot, 4 ember másfél napon keresztül segített rendbe tenni a kérdést, jó törvénytisztelő állampolgár módjára, mindeközben az ötödik ember a tájékoztató cikket írta, képes útmutatót állított össze, és a honlapon regisztrált mintegy 4ezer embert emailben értesítette a közelgő feladatról. Nagyon örülünk annak, hogy a Hivatal – nem saját szisztémáját átgondolva, azt javítva – haladékot adott azoknak, akik nem végezték…

    Bővebben »
  • 2011. október 1. – rengeteg Ügyfélkapus jelszó lejár!

    Aki 2009. október 1-ét megelőzően regisztrált a magyarorszag.hu kormányzati portál ügyfélkapu szolgáltatásra, annak jelszava 2011. október 1-jén jár le. Akiket ez érint, sürgősen változtassa meg a jelszavát, mert ha elmulasztja, újra elölről kell indítani az ügyfélkapus regisztrációs eljárást, beleértve azt is, hogy személyesen meg kell jelennie valamelyik okmányirodában vagy regisztrációs joggal rendelkező hivatalban. Pontosítás: 2011-09-29  22:23 Akinek a jelszava már lejárt, de a lejárattól számítva még nem telt 60 nap, az Elfelejtett jelszó opcióval kaphat új jelszót. Ehhez ki kell tölteni az Elfelejtett jelszó űrlapot. Az űrlapon meg kell adni a felhasználói nevet és a regisztrációkor megadott e-mail címet (amennyiben megváltoztatta…

    Bővebben »
  • e-Ügyintézés egyéni vállalkozóknak

    A milliárdokért elkészített elektronikus kormányzati portálok, elképzelésem szerint azért jöttek létre, hogy megkönnyítsék az előzőleg körülményes, lassú hatósági ügyintézést. Tévedtem! Az egyéni vállalkozói igazolvány telephely megszűnés miatti módosítása, cseréje a következőképpen zajlik: Az Ügyfélkapun keresztül meg próbáltam elintézni a dolgot. Bármit tettem, a pécsi okmányiroda időpont-foglalási linkjére irányított a rendszer, ahol 4 hétre egy adott napon 14-16 óráig jelzett szabad időpontot, ezért bementem az okmányirodába, remélve talán személyesen előbbre jutok. Tudva, hogy 15 napon belül be kell jelentenem a változást. A recepción megtudtam, valamit rosszul csinálok, mivel nem használom nap mint nap az ügyfélkaput, ez elfogadható magyarázat lett volna. Azonban…

    Bővebben »
"Vissza a tetejére" gomb
Bezárás

Ez a weboldal a megfelelő működés, és a felhasználói kényelem érdekében, más oldalakhoz hasonlóan, websütiket (cookies) használ.

Kérjük, hagyja jóvá, hogy elfogadja a követő sütiket. Amennyiben elutasítja a követést, úgy ön továbbfolytathatja a honlapon történő böngészést anélkül, hogy a weboldalunk bármilyen adatot továbbítana harmadik szolgáltató felé.